Wszyscy uczniowie Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Keglik” brali udział w wycieczkach klasowych w kwietniu i maju. Jako pierwsi, w dniach od 24 do 26.04.2019, na wycieczkę wyjechały klasy 3A i 3B wraz z wychowawczyniami. Celem wyjazdu były Kraków, Zakopane i Oświęcim. W pierwszym dniu wyjazdu Kegliki zwiedzały Kraków. W planie było wiele ciekawych punktów: Kazimierz – Kościół na Skałce, Rynek – Kościół Mariacki – Sukiennice, Wawel – Katedra – krypty grobowe – Dzwon Zygmunta. Następnego dnia udaliśmy się do Zakopanego, gdzie spędziliśmy cały dzień bardzo aktywnie, wjechaliśmy wyciągiem na Wielką Krokiew, spacerowaliśmy po Krupówkach, zwiedziliśmy Pęksowe Brzysko – Stary Kościółek oraz Cmentarz Zasłużonych, następnie wjechaliśmy na Gubałówkę kolejką szynową , byliśmy również na Krzeptówkach – Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej. Ostatniego dnia wycieczki młodzież miała okazję brać udział w żywej lekcji historii w Państwowym Muzeum – Miejscu Pamięci Auschwitz-Birkenau czyli niemieckim nazistowskim obozie koncentracyjnym i zagłady Auschwitz. Wizyta w tym miejscu poruszyła uczniów.

Druga grupa uczniów – klasy siódma i ósma udały się na wycieczkę w dniach 08-10.05.2019. Młodzież podczas wycieczki przebywała pod opieką wychowawców. Młodsi uczniowie naszej szkoły zwiedzili Trójmiasto. Wycieczka rozpoczęła się od zwiedzania Westerplatte – Pomnika Obrońców Wybrzeża, następnie przejechaliśmy do centrum Gdańska i tutaj zwiedziliśmy Długi Targ, Kościół Mariacki, Żuraw Gdański, Dwór Artusa, Złotą Bramę, Fontannę Neptuna i Bramę Zieloną. Drugi dzień rozpoczęliśmy od wysłuchania koncertu organowego w Archikatedrze w Oliwie. Kolejnym punktem programu było zwiedzanie miasta Gdyni: Skweru Kościuszki, Daru Pomorza, ORP Błyskawica oraz rejs statkiem po Zatoce Gdańskiej. Zwiedzanie zakończyliśmy w tym dniu na molo w Spocie. Ostatniego dnia byliśmy na Półwyspie Helskim, gdzie zwiedziliśmy latarnię morską, obejrzeliśmy tresurę i karmienie fok w Fokarium.

Każda z wycieczek obfitowała w wiele atrakcji i punktów programu, które nie tylko bawiły, ale również miały walory edukacyjne.